Facility Director / Key Account Manager Kladno

  • Plat: 75000 - 85000 Kč/měsíc
  • Místo pracoviště: Kladno
  • Zadavatel: Randstad HR Solutions s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Dana Kneřová
ID: 1872835 Aktualizováno před 14 dny

Pracovní nabídka

The Facility Director / Key Account Manager will be responsible for managing facility management operations at client premises (cleaning, technical, catering, reception, and waste services) – industrial site. Person on that position will be primary, single, point of contact for the customer.
The Facility Director / Key Account Manager will be a leader to service supervisor and will work closely with client and local team to ensure highest service standards.


What you’ll do

  • Leading team of service supervisors and oversight over the shift planning, attendance closing, holiday, overtimes, sickness and recruitment within their teams and themselves;working closely with HR team department regarding recruitment, new joiners, leavers, etc.
  • Identification of new sales opportunities at the entrusted client, calculating and preparing price offers and selling them to the entrusted customer
  • Managing health, safety, and environmental agenda in cooperation with HR manager on the account – performing planned and unplanned checks, ensuring rules are adhere to
  • Budget responsibility for the entrusted operations
  • Monthly presentation of operational and financial results to the country manager as well as the global account management
  • Identification and closing of gaps in between actual and expected / budgeted financial and operational performance
  • Approval of purchase orders at the entrusted account and participation in supplier evaluation led by the procurement department
  • Managing quality inspections over the provided service and service quality KPIs as per customer contract
  • Regular performance evaluation of your subordinates as well as driving communication and feedback culture throughout the account organization and staff
  • Regular systems use in account management (Navision, FMS Tririga and other)
  • Responsibility in ensuring that rules, guidelines are followed up on the entrusted account

who we are looking for

  • Experience in managing large teams of blue-collar workers
  • Excellent English skills, in writing and speaking, Czech language
  • Technical education or equivalent
  • Preferred experience from automotive industry on the position of production manager or maintenance manager
  • Experience working with facility management system and Navision will be appreciated
  • Driving license B (personal car)
  • Good MS Office knowledge (Excel, PowerPoint, Teams, Sharepoint, etc.)
  • Excellent communication and organization skills
  • Proactive, responsible approach (directly reporting to the country manager)
  • Negotiation skills to secure clear position and extra works in client discussions
  • Ability to solve problems independently but seek guidance and clarity when needed

what we offer

  • Friendly and famillier environment
  • Appropriate remunaration and benefits
  • Car allowance

Cafeteria
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz

Kontakt - zadavatel pozice

Randstad HR Solutions s.r.o.

Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.randstad.cz

Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00

Randstad HR Solutions s.r.o.

Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

aktivní nabídka
Kladno
Randstad HR Solutions s.r.o.
aktivní nabídka
Slaný (okres Kladno)
Grafton Recruitment s.r.o.
55000 - 65000 Kč za měsíc
Středočeský kraj (okres Kladno)
Trenkwalder a.s.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Facility Director / Key Account Manager.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Kladno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.