Recruitment Coordinator Praha

  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: ManpowerGroup s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Vlada Kyrychenko
ID: 1872444 Aktualizováno včera

Pracovní náplň

Close teamwork with Lead Recruiters on offer creation
Process and resolve complex cases in recruiting
Communication with candidates
Proactively monitor the situation on the labour market
Work and support other team members during projects
Other administrative tasks

Požadujeme

Come join one of the largest pharmaceutical companies that is a leader in the pharmaceutical market. We are currently hiring for the position of Recruitment Coordinator.
Are you interested or do you already have experience in HR & Recruiting? Do you want to work in an international team and focus on recruiting process across Europe?
Don't hesitate and apply now!

Fluent in English
German/French/Dutch language is a big plus
Excellent communication skills
Understanding of HR Functional domains or Payroll
Experience using Case Management tools, Workday and Taleo

Nabízíme

Wide range of benefits: 5 weeks of holiday, sick days, Flexipass, Multisport card, education, financial contribution to sport, healthcare, meal vouchers, pension insurance, transport allowance
Flexible working hours and home office

Kontakt - zadavatel pozice

ManpowerGroup s.r.o.

Odpovědná osoba: Vlada Kyrychenko Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.manpower.cz

Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00

ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci: Leader, Leader Praha
aktivní nabídka
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
48000 - 52000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
55000 - 60000 Kč za měsíc
Praha
Manuvia a.s., org.sl. (Internal Recruitment)

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Recruitment Coordinator.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.