Pracovní náplň
Správa kancelářských zásob ( koordinace a provádění nákupu drobného kancelářského zboží, zajištění plynulého chodu kancelářských operací a podpora produktivity týmu )
Organizace a vedení meetingů ( příprava a moderování pravidelných týdenních schůzek, během kterých budete prezentovat klíčová zjištění na základě analýzy dat )
Spolupráce a komunikace ( aktivní spolupráce s různými odděleními na identifikaci a implementaci zlepšení procesů, podpora týmové kultury a sdílení znalostí )
Požadujeme
odborné vzdělání s výučním listem nebo maturitou
zkušenosti s výrobou
manuální zručnost
znalost práce s PC ( MS Office )
samostatnost, spolehlivost, flexibilita
Nabízíme
25 dnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění
dotované stravování v sídle zaměstnavatele
zaměstnanecké benefity ( odměna za doporučení kolegy, odměna za zlepšení, zaměstnanec měsíce, firemní akce, zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky, jazykové kurzy, systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.
Odpovědná osoba: Lucie Škaldová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Rychnově nad Kněžnou a okolí (521)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice