Pracovní náplň
Společnost je 32 let významný dodavatel průmyslových čerpadel a výrobků dalších navazujících oborů. Jsme firma, která vyznává hodnoty jako: slušnost, loajalita a otevřenost.
Více informací o společnosti naleznete na www.sigmet.cz
Náplň práce:
- denní administrativa spojená s chodem společnosti (např. fakturace, zpracování korespondence a elektronické pošty)
- administrativní podpora obchodního a ekonomického oddělení společnosti
- vyřizování e-mailové komunikace, veškerá poštovní agenda
- obsluha datových schránek
- archivace
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- jazykové dovednosti: NJ nebo AJ - základní znalost
- znalost práce na PC - MS Office, internet
- čistý trestní rejstřík
- komunikativnost, příjemné vystupování
Výhodou:
- vzdělání v ekonomickém oboru
- práce se systémem POHODA
- ŘP sk. B
Nabízíme
- 3 dny Sick Day
- parkovací místo v sídle společnosti
- po zapracování příspěvek na penzijní připojištění
Nástupní mzda 25 000 Kč/měsíc, po zapracování další úprava mzdy.
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email
Pro bližší informace volejte na tel.: zobrazit tel. číslo v pracovní dny od 9:00 do 11:00 hodin.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Olomouci a okolí (1)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice