ID: 1872042
Aktualizováno
minulý měsíc
Pracovní náplň
Připojte se k mezinárodně uznávané společnosti s pevným závazkem ke kvalitě a inovacím. Jako Specialista na plánování dodávek budete mít možnost pracovat v inspirujícím multikulturním prostředí a spolupracovat s mezinárodními týmy.
Pokud máte zájem pracovat ve stabilní a inovativní společnosti s celosvětovým dosahem, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
Pokud máte zájem pracovat ve stabilní a inovativní společnosti s celosvětovým dosahem, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
- Zodpovědnost za kompletní proces nákupu figurek, hracích setů a komponentů, od počátečního plánování požadavků po doručení na našich globálních lokalitách (EU/US/APAC).
- Optimalizace zásob materiálů a koordinace dodavatelů podle sjednocených plánů poptávky a nabídky v úzké spolupráci s týmy zákaznického servisu, prodeje a správy objednávek.
- Podpora zkrácení dodacích lhůt, zvýšení přesnosti dodávek a snížení nákladů na logistiku; v případě potřeby analýza příčin a zavedení nápravných opatření.
- Podpora propagačních aktivit pro marketing a prodej, aktivní účast na procesu vývoje E2E.
- Klíčová role v S&OP Supplier Review: aktualizace zpráv a implementace zlepšení.
- Účast na projektech zaměřených na zvýšení efektivity výrobní a distribuční sítě ve spolupráci s oddělením strategického nákupu, logistiky a technického centra.
- Vytváření nápadů pro zjednodušení rutinních činností v oblasti plánování dodávek s cílem zvýšit efektivitu a spolehlivost.
- Vývoj a pravidelné sledování KPI reportů, analýza výkonu s relevantními týmy napříč odděleními.
- Neustálé zlepšování a hledání způsobů, jak zefektivnit procesy a ušetřit čas.
Požadujeme
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti dodavatelského řetězce, obchodní administrativy, ekonomie nebo ekvivalent.
- Minimálně 3 roky odborné praxe v oblasti plánování dodávek nebo řízení dodavatelského řetězce v mezinárodním prostředí, ideálně v oblasti CPG/FMCG.
- Silné týmové dovednosti a schopnost spolupracovat.
- Pokročilé dovednosti ve statistické analýze a pokročilá uživatelská znalost MS Office, zejména Excelu a PowerPointu.
- Zkušenost s ERP systémem SAP je požadována; znalost Power BI je výhodou.
- Znalost SAP IBP a Pythonu je plusem.
- Silné komunikační dovednosti a schopnosti vedení projektů.
- Inovativní myšlení se zaměřením na neustálé zlepšování.
- Ochota cestovat až 10 % globálně.
- Plynulá angličtina je nezbytná; znalost němčiny nebo jiných jazyků je výhodou.
Nabízíme
- Dynamické a různorodé pracovní prostředí s možností profesního růstu a osobního rozvoje.
- Přístup k široké škále online kurzů prostřednictvím vzdělávací platformy.
- Atraktivní platové ohodnocení
- Stravenky
- 30 dní dovolené
- Hybridní pracovní model s flexibilní pracovní dobou
- Kanceláře v Praze - Praha 5, Smíchov
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2Další volná místa práce v Praze a okolí (1472)
před 2 dny
Praha
ELTODO, a.s.
35000 - 55000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Praha
Policie České republiky
30070 - 34500 Kč za měsíc
Praha
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.
10500 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Praha
Personal Consult s.r.o.
40000 - 60000 Kč za měsíc
Praha
Jobs Europe s.r.o.
220 - 390 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
Praha
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha a okolí
SCHADEX - Praha s.r.o.
7 - 10 EUR za hodinu
Možnost ubytování
před 5 dny
Praha, Plzeň
Cannor Natural Health Care s.r.o.
27000 - 45000 Kč za měsíc
Práce z domu
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice