B2B Order Manager pro Evropu Praha 5

  • Plat: 55000 - 60000 Kč za měsíc
  • Místo pracoviště: Praha 5
  • Zadavatel: Hofmann Wizard s.r.o. Praha
    Lazarská 13/8
    120 00 Praha 2
  • Odpovědná osoba: Anežka Hořejší
ID: 1871909 Aktualizováno dnes

Pracovní náplň

Připojte se k týmu na pozici B2B Order Manager pro evropský trha staňte se klíčovým článkem v řízení a optimalizaci procesů objednávek.
Hledáme odborníka s plynulou znalostí angličtiny, zkušeností se SAP, který bude zodpovědný za kompletní správu B2B objednávek, efektivní komunikaci se zákazníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti.
Staňte se součástí mezinárodního týmu a podílejte se na růstu a úspěchu společnosti na evropském trhu.

Správa objednávek:
  • Zodpovědnost za správu objednávek B2B v rámci evropského trhu.
  • Kompletní řízení objednávek od jejich přijetí až po dodání v systému SAP.
  • Úzká spolupráce s interními týmy (např. prodej, logistika, sklad) pro zajištění efektivních procesů.
  • Průběžné monitorování stavu objednávek a aktivní řešení vzniklých problémů.
Vyřizování reklamací:
  • Efektivní správa a řešení zákaznických stížností.
  • Aktivní komunikace se zákazníky ohledně postupu řešení stížností a poskytování aktuálních informací.
  • Dokumentace a sledování stížností pro identifikaci a zlepšení služeb.
Zákaznický servis:
  • Hlavní kontaktní osoba pro B2B zákazníky v Německu, Rakousku a Švýcarsku, včetně správy vztahů s mezinárodními distributory.
  • Poskytování vysoce kvalitního zákaznického servisu a budování dlouhodobých vztahů s klienty.
  • Rychlé a efektivní řešení dotazů a poskytování podpory ohledně produktů.
Reporting a analýza:
  • Generování pravidelných reportů o stavu objednávek, úspěšnosti plnění a zákaznické zpětné vazbě.
  • Analýza dat pro identifikaci vzorců, trendů a příležitostí k optimalizaci procesů.
  • Prezentace a doporučení pro zlepšení efektivity směrem k managementu.

Požadujeme

  • Výborná znalost angličtiny v psané i mluvené formě. (německý jazyk výhodou)
  • Prokazatelná zkušenost se správou objednávek, zákaznickým servisem nebo obdobným oborem.
  • Praktická zkušenost se systémem SAP.
  • Skvělé organizační dovednosti, multitasking a orientace na detaily.
  • Výborné komunikační a mezilidské dovednosti, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).

Nabízíme

  • Atraktivní platové ohodnocení
  • Stravenky
  • 30 dní dovolené
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Home office
  • Motivující a přátelské pracovní prostředí
  • Mezinárodní tým
  • Kanceláře v Praze - Praha 5 Smíchov

Kontakt - zadavatel pozice

Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2

Odpovědná osoba: Anežka Hořejší Telefon: Zobrazit tel. číslo

Nabídka je zařazena v sekci: Zákaznický servis, Zákaznický servis Praha

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici B2B Order Manager pro Evropu.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.