ID: 1871908
Aktualizováno
dnes
Pracovní náplň
Připojte se k týmu na pozici B2B obchodní manažer se znalostí němčiny pro evropský trh a staňte se klíčovým článkem v řízení a optimalizaci procesů objednávek.
Hledáme odborníka s plynulou znalostí němčiny a angličtiny, zkušeností se SAP,který bude zodpovědný za kompletní správu B2B objednávek, efektivní komunikaci se zákazníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti.
Staňte se součástí mezinárodního týmu a podílejte se na růstu a úspěchu společnosti na evropském trhu.
Správa objednávek:
Vyřizování reklamací:
Zákaznický servis:
Reporting a analýza:
Hledáme odborníka s plynulou znalostí němčiny a angličtiny, zkušeností se SAP,který bude zodpovědný za kompletní správu B2B objednávek, efektivní komunikaci se zákazníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti.
Staňte se součástí mezinárodního týmu a podílejte se na růstu a úspěchu společnosti na evropském trhu.
Správa objednávek:
- Zodpovědnost za správu objednávek B2B v rámci evropského trhu.
- Kompletní řízení objednávek od jejich přijetí až po dodání v systému SAP.
- Úzká spolupráce s interními týmy (např. prodej, logistika, sklad) pro zajištění efektivních procesů.
- Průběžné monitorování stavu objednávek a aktivní řešení vzniklých problémů.
Vyřizování reklamací:
- Efektivní správa a řešení zákaznických stížností.
- Aktivní komunikace se zákazníky ohledně postupu řešení stížností a poskytování aktuálních informací.
- Dokumentace a sledování stížností pro identifikaci a zlepšení služeb.
Zákaznický servis:
- Hlavní kontaktní osoba pro B2B zákazníky v Německu, Rakousku a Švýcarsku, včetně správy vztahů s mezinárodními distributory.
- Poskytování vysoce kvalitního zákaznického servisu a budování dlouhodobých vztahů s klienty.
- Rychlé a efektivní řešení dotazů a poskytování podpory ohledně produktů.
Reporting a analýza:
- Generování pravidelných reportů o stavu objednávek, úspěšnosti plnění a zákaznické zpětné vazbě.
- Analýza dat pro identifikaci vzorců, trendů a příležitostí k optimalizaci procesů.
- Prezentace a doporučení pro zlepšení efektivity směrem k managementu.
Požadujeme
- Výborná znalost němčiny a angličtiny v psané i mluvené formě.
- Prokazatelná zkušenost se správou objednávek, zákaznickým servisem nebo obdobným oborem.
- Praktická zkušenost se systémem SAP.
- Skvělé organizační dovednosti, multitasking a orientace na detaily.
- Výborné komunikační a mezilidské dovednosti, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
Nabízíme
- Atraktivní platové ohodnocení
- Stravenky
- 30 dní dovolené
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Home office
- Motivující a přátelské pracovní prostředí
- Mezinárodní tým
- Kanceláře v Praze - Praha 5 Smíchov
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2
Nabídka je zařazena v sekci:
Obchodní manažer,
Obchodní manažer Praha,
Zákaznický servis,
Zákaznický servis Praha,
Obchodní referent,
Obchodní zástupce,
Obchodník,
Ředitel nákupu
Další volná místa práce na pozicích Obchodní manažer, Zákaznický servis v Praze a okolí (64)
Praha
Bushman s.r.o.
Také na částečný úvazek
Praha
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
50000 - 65000 Kč za měsíc
před týdnem
Praha
Bushman s.r.o.
25000 - 31000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice