Pracovní nabídka
Jak bude vypadat Váš den:
- postaráte se o vedení menšího týmu
- budete plánovat směny
- pracovat se skladovými dokumenty
- administrativní činnost spojená s péčí o svěřené logistické zákazník
- komunikace se zákazníky, skladem, napříč odděleními a pobočkami
- komunikace se zákazníky na denní bázi (řešení příchozích hovorů)
- dohledávání zakázek
- řešení reklamací
Jaká bude Vaše odměna:
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový systém
- kvartální a roční bonusy
- občerstvení na pracovišti
- možnost zaškolení seniorními kolegy
️Co by jste měl mít?
- zkušenost s vedením menšího týmu
- organizační schopnosti
- ukončené SŠ vzdělání
- znalost MS Office (denní využití)
- potřebujeme někoho komunikativního, energického, odolného vůči stresu
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Adéla Bátorová DiS. Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce v Praze západ a okolí (1924)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice