Pracovní náplň
Požadujeme
Máte perfektní angličtinu a dobré analytické schopnosti?
Pak určitě čtěte dál!
Náš tým doplní někdo s velmi dobrými analytickými a organizačními dovednostmi, kterému nedělá problém aktivní komunikace a má prozákaznický přístup. Důležitá je perfektní angličtina a minimálně 2 roky zkušeností na pozici v administrativě, back office nebo zákaznické podpoře.
Nabízíme
Dovolenou navíc, ať se během roku můžete pořádně odpočinout.
Možnost pracovat až polovinu času z domova, samozřejmě po zaučení.
Štědré půlroční bonusy dle splnění individuálních cílů, každoroční zhodnocení základní mzdy a příležitost získat odměnu za aktivitu.
Další příspěvky – například na stravování, benefitní kartu, MultiSport kartu, a také zvýhodněné firemní produkty.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Rojíková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Back Office v Brně a okolí (1182)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice