Pracovní náplň
- Plánování a řízení celého procesu náboru, včetně školení a rozvoje zaměstnanců
- Denní komunikace s vedením firmy v anglickém jazyce
- Analýza a kontrola nákladů spojených s HR procesy
- Práce s interním systémem (nástupy, odchody aj.)
- Výběr, hodnocení kandidátů, vedení pohovorů
- Podpora interní komunikace napříč společností
- Organizace firemních akcí a aktivit
- Příprava a správa reportů
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na lidské zdroje
- Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici
- Výborná znalost angličtiny na komunikativní úrovni
- Znalost zákoníku práce
- Silné organizační dovednosti a schopnost empatie
- Řidičský průkaz skupiny "B" – aktivní řidič
- Ochota dojíždět
Nabízíme
- Adekvátní finanční ohodnocení + prémie
- 25 dní dovolené
- Občerstvení na pracovišti
- Dotované stravování + stravenky
- Pracovní vybavení, včetně telefonu a notebooku
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i finančního růstu
- Sleva na naše firemní produkty
- Možnost využití masáže přímo na pracovišti
Místo výkonu práce: Vyškov
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Gabriela Přikrylová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Personalista ve Vyškově a okolí (1052)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice