Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního Praha

  • Klient: Hlavní město Praha - Magistrát hl. m. Prahy
  • Termín uzávěrky: 07.11.2024
  • Místo pracoviště: Praha
ID: 1871541 Aktualizováno včera

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního v odboru evidence majetku.

Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVAU6AG%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVAU6AG/UD_vyberove-rizeni_EVM_VO_ekonomicko-administrativni_3690_VR183-24.pdf

Pracovní náplň

  • tvorba a zdokonalování zásad a metodiky komplexního systému vyhodnocování hospodaření s majetkem hl. m. Prahy
  • sledování čerpání položek schváleného rozpočtu, zajišťování přípravy podkladů pro roční finanční plány zdaňované činnosti odboru a rozbory plnění finančního plánu
  • odpovědnost za kontrolu hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
  • zajišťování komunikace s externími subjekty (advokátní kanceláře, administrátoři veřejných zakázek apod.)
  • sledování a kontrola plnění úkolů z usnesení Rady a Zastupitelstva hl. m. Prahy
  • zveřejňování smluv v registru smluv dle zákona o registru smluv
  • spolupráce na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek
  • vyřizování stížností, oznámení, podnětů a petic občanů
  • vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
  • práce se základními registry veřejné správy

Požadujeme

  • VŠ vzdělání Mgr./Bc.
  • znalost zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 131/2000 Sb., zákon o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a Excel; internet)
  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
  • schopnost vést pracovní kolektiv
Výhodou
  • zkušenost s prací se základními registry veřejné správy a dalšími aplikacemi (např. GINIS, TED, CES Tender Arena)
  • zkušenosti s tvorbou faktur na základě smluv o zřízení věcných břemen, kontrolou splatností, tvorbou upomínek a vyúčtování sankcí

Nabízíme

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 7. listopadu 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.

Kontakt - zadavatel pozice

Magistrát Hlavního města Praha

Odpovědná osoba: Jitka Steinbachová Telefon: klikněte pro zobrazení Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: http://www.praha.eu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…

Adresa:
Praha
11001


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.