PARTNER 4 JOB s.r.o.
hledá pro svého významného klienta – hotel Majestic Plaza, patřící do hotelové skupiny Le Hotels Group, vhodného uchazeče/uchazečku na pozici:
EVENT MANAGER / F&B MANAGER ASSISTANT
Společnost Le Hotels Group v současnosti provozuje 6 hotelů v samotném centru Prahy 1 jen několik kroků od významných historických památek i kulturních a obchodních příležitostí. Hotely mají celkovou kapacitu 1 300 pokojů a konferenční prostory pojmou až 1 400 osob. Rozměrné sály i menší jednací salonky nabízí širokou škálu využití – od korporátních školení, přes odborné semináře, až po prezentace nových modelů vozidel. V hotelových restauracích a barech je možné pořádat večírky, rauty, vernisáže, oslavy a další společenské akce.
V rámci společnosti je kladen velký důraz na využívání lokálních surovin pro přípravu veškerých pokrmů a na ekologický provoz spravovaných nemovitostí.
Pracovní náplň
- Kompletní příprava, plánování a realizace akcí
- Koordinace veškerých potřebných informací a úkonů potřebných k perfektnímu zajištění akce
- Komunikace s klientem a řešení jeho požadavků
- Zajištění efektivní interní komunikace napříč hotelovými odděleními
Požadujeme
- Máte zkušenosti z hotelového / eventového prostředí?
- Komunikujte anglicky?
- Baví Vás organizovat, komunikovat s klienty?
Nabízíme
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- Firemní stravování za zvýhodněnou cenu
- Multisport karta
- 1x ročně hotelový bonus - 1 noc v hotelu se snídaní
- 50% sleva na restaurační služby
- Po zkušební době noc v hotelu se snídaní pro 2 osoby
- Po roce zaměstnání 25 dní dovolené
- ZOO karta
Nástup možný ihned/dohodou
Platové ohodnocení dle zkušeností: 35.000 Kč - 38.000 Kč + odměny (případně dle zkušeností/znalostí)
Další zajímavé pracovní nabídky na: www.partner4job.cz
Poznámka
Odpovědí na tento inzerát uděluji souhlas společnosti PARTNER 4 JOB s.r.o., IČO zobrazit tel. číslo , zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 221367, zastoupenou paní Janou Lžičařovou, jednatelkou společnosti (dále jen „Správci“), aby ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a zákona č. 480/2004 Sb. o šíření obchodních sdělení zpracovával osobní údaje obsažené v mém životopise i v případných dalších osobních materiálech (dále je „Osobní údaje“). Dále uděluji souhlas s poskytnutím mých Osobních údajů třetím stranám, tj. právnickým osobám, které o ně projeví zájem z důvodu možnosti budoucího zaměstnání mé osoby, za předpokladu, že o takovém kroku budu Správcem telefonicky, elektronickou poštou nebo osobně informován a potvrdím touto cestou svůj souhlas v každém jednotlivém případě. Souhlasím, aby mé Osobní údaje byly interně zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k navázání nového pracovního poměru. Souhlasím, aby i poté byly mé Osobní údaje v rozsahu nezbytně nutném uchovány v archivu Správce. Beru na vědomí, že mohu od Správce požadovat přístup k mým Osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, rovněž mohu uplatnit právo na přenositelnost údajů. Beru na vědomí, že mohu kdykoli tento svůj souhlas odvolat a požádat o vyjmutí svých Osobních údajů ze systému, případně archivu Správce a skartování, případně navrácení veškerých písemných osobních materiálů. Beru na vědomí, že údaje nejsem povinen poskytnout.
Kontakt - zadavatel pozice
PARTNER 4 JOB s.r.o.Odpovědná osoba: Linda Mařincová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.partner4job.cz LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…
Adresa:
Na poříčí 1052/42,110 00 Praha 1
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost PARTNER 4 JOB s.r.o.?
Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.
Hlavní specializace:
- Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
- Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další..
Poradenství v oblasti pracovněprávních vztahů:
- Personální audit-aplikace novely zákoníku práce s ohledem k požadavkům zaměstnavatele
- Kontrola pracovních smluv, dodatků, mzdových výměrů
- Pracovní doba a její rozvržení
- Vznik, změna a skončení pracovního poměru
- Průběžné pracovněprávní poradenství
- Možnost zastupování zaměstnavatele při kontrolách Státního úřadu inspekce práce
Další volná místa práce v Praze a okolí (1625)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice