Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice

  • Zadavatel: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
    Pražská třída 1247/24
    České Budějovice
  • Odpovědná osoba: Miroslav Hoffmann
ID: 1871326 Aktualizováno před 2 dny

Pracovní nabídka

Baví Tě komunikovat s lidmi, ale chceš se vyhnout call centru? Jak to tedy jinak děláme my?
• Pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty tzn. klienti budou kontaktovat Tebe s jejich potřebami, dotazy, problémy a Ty jim pomůžeš
• Naším cílem je poradenství a pomoc klientům v oblasti servisu, ale i nabídka aktuálních služeb a produktů banky
• Voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
• Jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech
• Neustále se učíme a rozvíjíme
A proto nejsme operátoři nebo operátorky, my jsme specialisté a specialistky Zákaznického centra!

Proč pracovat právě pro nás?
• Protože chceš přece VÍC – víc možností, víc zkušeností, více vzdělávání, víc pracovních výzev
• Jako mezinárodní banka ti nabízíme příležitost kariérního růstu
• Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
• Ukážeme ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
• Jsme prioritně pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi
Co k tomu potřebuješ?
• Jsi komunikativní, všestranný a máš kultivovaný projev
• Pokud umíš anglicky, můžeš ji u nás využít. Pokud ne, nevadí, stačí nám čeština
• Dokážeš dobře pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
• Máš zájem o bankovní oblast, bankovní produkty a denní kontakt s klienty
• Úspěšně jsi složil maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ
Co u nás získáš?
• Garantovaná nástupní mzda cca 34.800 CZK s progresivní garantovanou úpravou loyalty vždy po 6 a 12 měsících
• Po zkušební lhůtě – od 4. měsíce kvartální provizní balíček – vyplaceno v závislosti na výkonu v částce až 27.000 CZK
• V případě využití AJ 2.100 CZK/ měsíc
• Řadu benefitů včetně Cafeterie v částce 20.000 bodů/ rok s možností uplatnění dle tvého výběru
• Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty
• 25 dnů dovolené + 1 den narozeninového volna, 4 dny regenerace a sick days + příplatky a náhradní volno za práci o víkendu (svátek + neděle = 100%, sobota = 50%)
• Po zapracování možnost využití home office/ teleworking + řízené plánování směn
• 8 hod. pracovní dobu s řízeným plánováním směn v provozní době 7.00 – 22.00 hod., plán směn s měsíčním předstihem (ranní, polední, odpolední)
• Možnost upravovat/ přehazovat směny v týmu
• K dispozici moderní technika - notebook, bezdrátové příslušenství včetně sluchátek
• Sportovní hry, Vánoční večírek, týmové off-site, skupinová setkání mimo CZ
• Zvyšování vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí mezinárodní banky


Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít více. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si přitom své sny.

Jste jedním z nich? Pak Vás rádi uvítáme v týmu specialistů Zákaznického centra pro UniCredit Bank - silné mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Kontakt - zadavatel pozice

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. Pražská třída 1247/24 České Budějovice

Odpovědná osoba: Miroslav Hoffmann Telefon: Zobrazit tel. číslo

České Budějovice
Grafton Recruitment s.r.o.
30000 - 40000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě České Budějovice můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.