Pracovní náplň
Pomáhat zákazníkům s technickými problémy a poskytovat řešení pro hry i připojení.
Průvodce zákazníky složitými postupy od začátku do konce.
Řešit zákaznické dotazy s empatií a profesionálním přístupem.
Zajišťovat, aby každý zákazník měl pozitivní zkušenost.
Požadujeme
Hledáme motivovaného jednotlivce, který bude hlavním kontaktem pro hráče X-Box a pomůže jim s technickými problémy i dotazy na hry. Připojte se k našemu týmu v Řecku a získejte zkušenosti v mezinárodním prostředí!
Výborné komunikační dovednosti (písemně i ústně)
Velmi dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem).
Pozitivní přístup a trpělivost při práci
Zkušenosti v zákaznickém servisu nebo technické podpoře jsou výhodou
Zkušený hráč na PC nebo konzoli
Schopnost řešit technické problémy
Znalost troubleshootingu připojení
Sebevědomý, přizpůsobivý a empatický
Možnost přestěhování do Řecka.
Nabízíme
3 velké bonusy ročně.
Měsíční bonusy.
Zdravotní péče a další zaměstnanecké výhody.
Plně hrazené školení.
Skvělé pracovní prostředí a zábavné firemní akce.
Online kurzy řečtiny zdarma.
Práce z domova po celém Řecku.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Ludmila Cirlig Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Průvodce, Zákaznická podpora a okolí (1)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice