Pracovní nabídka
what you will do:
- managing and optimizing business services – ensuring smooth operations and continuously seeking ways to improve efficiency.
- leading and supporting a team – coordinating activities, managing performance, and developing team skills.
- communicating with Hungarian-speaking clients – daily use of Hungarian to address client needs and requirements.
- collaborating with other departments – working closely with cross-functional teams to ensure the seamless delivery of services.
who we are looking for
- proven experience in business service management.
- hungarian chartered accountant's certificate.
- fluent Hungarian language skills – both written and spoken.
- proficiency in English at an advanced level.
- ability to work independently and lead a team.
- excellent communication and organizational skills.
what we offer
- annual bonuses
- flexible working hours
- 28 days off
- meal contribution
- car or contribution if not used
- contribution to pension plan
- discount on company products
- and more...
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Jakub Nováček Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Accountant v Praze a okolí (1478)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice