Pracovní nabídka
popis pozice
- zodpovědnost za vedení svěřené služby v daném objektu zákazníka
- zodpovědnost za finanční výsledky a plnění rozpočtu dané zakázky
- zodpovědnost za technické vybavení ve správě klientem
- podílet se na tvorbě preventivní údržby
- řešení technických problémů a oprav
- komunikace s klientem a globálním týmem
- komunikace s dodavateli a nastavení nových služeb/procesů
- zlepšování poskytované služby zákazníkovi (úspora, kvalita)
- hledání nových obchodních příležitostí v oblasti udržitelnosti prostředí a energií
- kontrola kvality plnění služby
- vedení svěřeného týmu
- naceňování nových prací a příprava nabídek v rámci Navision
- tvorba nákupních objednávek a schvalování vytvořených podřízenými
- účast na hodnocení dodavatelů spolu s nákupním oddělením
co vám nabídneme
- zázemí stabilní firmy
- roční bonus
- firemní automobil i k osobním účelům
- cafeterie
- 25 dní dovolené, sick days
co od vás očekáváme
- znalosti v oblasti úspor energií a energetického managementu
- technické znalosti v rozsahu parních distribucí, tlakového vzduchu a vakua
- technické znalosti v oblasti HVAC (heating, ventilation and air conditioning)
- znalosti v oblasti požární ochrany
- znalosti technických vyhrazených zařízení
- znalosti tvorby capital investment plánu
- přechozí zkušenosti z průmyslového odvětí nebo facility managementu
- čeština na úrovni rodilého mluvčího, angličtina na profesionální úrovni
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Account Manager, KEY account manager, Kontrola kvality v Kladně a okolí (49)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice