Pracovní náplň
Administrativa spojená se zpracováním zákaznických požadavků
Organizace a koordinace servisních služeb
Úzká spolupráce se servisními partnery a dalšími odděleními společnosti
Požadujeme
Velmi dobré komunikační schopnosti v německém (B2) i anglickém jazyce (B1)
Pro-klientský přístup, organizační schopnosti, pečlivost
Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, logistiky apod. výhodou
Časová flexibilita - ochota pracovat v 3 směnném provozu
Možnost práce na plný nebo 3/4 úvazek
Nabízíme
Denní aktivní využití cizích jazyků slovem i písmem
Možnost home office
Týden dovolené navíc
Dodatečné volno až 5 dní ročně navíc
Dotované stravovaní
Příspěvek na životní pojištění
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
Jazykové vzdělávání
Propracovaný systém zaučení a podpora nadřízeného
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Příjemné pracovní prostředí mezinárodní firmy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Marie Valentová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Absolvent v Českých Budějovicích a okolí (1103)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice