Pracovní náplň
Zákaznická podpora – komunikace se zákazníky ohledně stavu objednávek, reklamací a dodacích termínů.
Administrativa – příprava a zpracování dokumentů, fakturace, správa e-mailové komunikace.
Požadujeme
Menší, sehraný tým, který funguje na vzájemné podpoře, dobré náladě a týmovém duchu. Hledám někoho, kdo se rád zapojí do pohodové pracovní atmosféry, je pozitivně naladěný, komunikativní a pečlivý. Pokud máte smysl pro zodpovědnost, rádi se podílíte na společných cílech a práce v administrativě vás naplňuje, těšíme se na vás!
Místo výkonu práce Ústí nad Labem s možností nástupu dle dohody.
Tato pozice je možná vykonávat i na zkrácený pracovní poměr (6 hod. denně).
praxi na obdobné pozici výhodou, znalost skladového hospodářství, základy účetnictví
znalost práce na PC (MS Office, Excel) a ERP systém
pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatné práce
komunikační dovednosti a příjemné vystupování
Nabízíme
přátelskou atmosféru menšího sehraného týmu
skvělého šéfa
odpovídající finanční ohodnocení
možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
možnost občasné práce z domova
nabídka zkráceného úvazku (6 hod. denně)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Jana Maredová Kočárková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Zákaznická podpora v Ústí nad Labem a okolí (6)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice