Pracovní náplň
Vystavování a evidence faktur, objednávek a další administrativa v rámci sekce.
Vedení pokladny a související finanční agenda (nejedná se o samostatné plánování rozpočtů).
Kontrola vyúčtování hovorného a další administrativní úkoly.
Organizace porad a jednání na pracovišti v Praze.
Požadujeme
VŠ vzdělání (bakalářské/magisterské) v oblasti administrativy, zemědělství, lesnictví nebo ekonomie.
Schopnost pečlivé administrativní práce a podpora týmové spolupráce.
Platové podmínky: Platová třída dle zákona o státní službě (zákon č. 234/2014 Sb.).
Nabízíme
Částečný home office – kombinujte práci z domova s kanceláří
Týden dovolené navíc.
10 dnů volna pro osobní účely.
Stravenky.
Podporu vzdělávání a rozvoje hrazenou zaměstnavatelem.
Služební telefon s možností výhodného tarifu i pro rodinné příslušníky.
Notebook pro práci.
Možnost využití podnikových rekreačních zařízení.
Odměny při životních a pracovních událostech.
Příspěvek na penzijní připojištění.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Emilia Tričkova Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Referent, Ekonom, Administrativní podpora v Praze a okolí (101)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice