Pracovní nabídka
Požadujeme:
vzdělání vyšší odborné nebo bakalářský program
ovládání Wordu a Excelu na velmi dobré úrovni
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Náplní Vaší práce bude:
příprava a zpracování dokumentace investičních akcí, zabezpečení výběrových řízení a realizace investic,
agenda majetkoprávních vztahů vyplývajících z příslušnosti hospodaření s majetkem státu, vč. nákupů majetku a využití dotačních titulů,
zajišťování oprav majetku, údržby a dokumentace bezpečnosti práce, požární ochrany, energetiky, vodohospodářství a autoprovozu.
Co Vám můžeme nabídnout?
zaměstnání ve stabilní společnosti, pečující o národní archivní dědictví
klidné pracovní prostředí v malém kolektivu, samostatnou kancelář
pracovní poměr na dobu neurčitou
platové ohodnocení v rámci 10. platové třídy (závislé na letech praxe)
flexibilní pracovní dobu
zajímavé benefity: týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, příspěvek z fondu sociálních a kulturních potřeb
Místo výkonu: Pardubice - Karlovina
Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosím klikněte na uvedený odkaz, kde naleznete bližší informace o nabízené profesi a také podmínky pro účast ve výběrovém řízení.
Odkaz zde: https://www.mvcr.cz/vyberova-rizeni-soa-hradec-kralove-.aspx
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Hradec Králové pobočkaOdpovědná osoba: Petra Vítová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz/
Adresa:
Šimkova 1124/2b
Hradec Králové
500 03
Další volná místa práce na pozici Referent v Pardubicích a okolí (6)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice