ID: 1870209
Aktualizováno
dnes
Pracovní náplň
Plánování, kontrola a analytická činnost v týmu operačního plánování a kontroly nákupu.
Odborná podpora a návrhy řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využití základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Odborná podpora a návrhy řešení na základě analýzy dat a implementace ve spolupráci s ostatními odděleními.
Monitoring nákupu při ukončování výroby - EOMP (konec hromadné výroby).
Monitoring připravenosti nákupních dat pro objednávání materiálu (ceny, dodavatelé, dodací podmínky...).
Využití základních znalostí související s řízením a logistikou.
Odpovědnost za nákup materiálu a komponentů pro výrobu v souladu se zásadou a pracovními postupy.
Podpora managementu při zvyšování odbornosti a zaškolování zaměstnanců.
Vedení a vizualizace nákupních objednávek.
Rozvoj nákupních procesů a implementace IT nástrojů.
Požadujeme
VŠ/SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky). Schopnost analyzovat, interpretovat a komunikovat související data
Vysoké prezentační a koordinační dovednosti.
Zkušenosti s provozními zakázkami pro společnost vyrábějící automobilové elektrické systémy.
Orientace na zákazníka, být schopen/na přizpůsobit se různým požadavkům projektu, rychle se učit nové věci, s novými systémy
Znalost MRP a PSI; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Aktivní znalost AJ – min. B2 (slovem i písmem).
Pokročilé znalosti MS Office – zejména MS Excel (práce s většími objemy dat - kontingenční tabulky). Schopnost analyzovat, interpretovat a komunikovat související data
Vysoké prezentační a koordinační dovednosti.
Zkušenosti s provozními zakázkami pro společnost vyrábějící automobilové elektrické systémy.
Orientace na zákazníka, být schopen/na přizpůsobit se různým požadavkům projektu, rychle se učit nové věci, s novými systémy
Znalost MRP a PSI; analytické myšlení, preciznost, dotahování věcí do konce, aktivní přístup k plnění svěřených úkolů.
Pozice je vhodná pro ženy i muže.
Nabízíme
Velmi zajímavá a zodpovědná práce s možností využití home office (po zapracování). Mzda v rozmezí od 50-60 tisíc btto. Velká škála firemních benefitů (benefitní karta pro sportovní a kulturní aktivity), penzijní připojištění. Příspěvek na stravování a velký výběr jídel.
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Kloučková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
ul. 17. listopadu 400
Pardubice
530 02
Další volná místa práce v Pardubicích a okolí (749)
Lázně Bohdaneč (okres Pardubice)
LZ STAVBY A DEMOLICE s.r.o.
200 - 250 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
aktivní nabídka
Pardubice
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pardubický (okres Pardubice)
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Přelouč (okres Pardubice)
Manuvia - centrální nábor Ostrava
29500 - 33000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Pardubice
Manuvia - centrální nábor Ostrava
30000 - 33000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Pardubice
Manuvia - centrální nábor Ostrava
35000 - 38000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice