Pracovní náplň
Kontrolovat externí dodavatele, zda dodržují plánované harmonogramy.
Vést místní IT podporu a dohlížet na včasné plnění naplánovaných úkolů a IT projektů (nemusíš mít IT dovednosti, ale zájem o technologie je výhodou).
Jednat jako obchodní partner pro místní vedení, majitele budovy, úřady a bezpečnostní poradce.
Spravovat budovu, venkovní prostory a vybavení – od instalací, přes údržbu, inspekce až po opravy, které musí splňovat zdravotní a bezpečnostní normy.
Obstarávat dodavatele, organizovat výběrová řízení a vyjednávat smlouvy (vybavení, opravy, inspekce).
Zodpovídat za rozpočet a pravidelné reportování vedení a centrále.
Řešit krizové situace, vyvíjet plány obnovy po haváriích a implementovat bezpečnostní postupy.
Provádět pravidelné kontroly zdraví a bezpečnosti, požární prevence a pracovních podmínek.
Dohlížet na odpadové hospodářství, řídit úklidové služby a zavádět udržitelné postupy v oblasti správy objektu.
Požadujeme
Místo výkonu práce Kladno s možností nástupu dle dohody.
Osobnostně:
Proaktivní, nezávislý a orientovaný na řešení, ochotný pomoci a podporovat ostatní.
Kreativní myšlení, otevřenost a sdílení zpětné vazby jsou klíčové.
Schopnost řešit problémy s důrazem na zodpovědnost a zaměření na formalizaci a standardizaci.
Výborné organizační schopnosti, schopnost řídit projekty.
DIGI osoba – protože nemáme rádi papírování, měl/a bys mít kladný vztah k digitalizaci.
Manuálně zručný člověk, který má rád technologie, stroje a nářadí.
Technické zkušenosti:
Minimálně střední odborné vzdělání technického směru a prokázaná praxe na podobné pozici alespoň 3 roky.
Obecný přehled o technických řešeních, postupech a provozu.
Celková znalost technologií a zkušenosti s údržbou zařízení.
Uživatelská znalost MS Office je nezbytná, znalost systémů D365 nebo jiných ERP je výhodou.
Angličtina na alespoň středně pokročilé úrovni, čeština je nutností.
Nabízíme
Práce od pondělí do pátku, volné víkendy, občasný home office.
Zdarma občerstvení (ovoce, káva, čaj, pravidelně saláty a snídaně).
Obědy za speciální cenu + příspěvek na stravování (116 Kč/den).
Multisport karta.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z hrubé mzdy (po zkušební době).
Firemní akce, sickdays a další benefity.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Jana Maredová Kočárková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Obchodní partner v Kladně a okolí (818)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice