Pracovní náplň
- Vedení účetnictví a spolupráce s dalšími kolegy a kolegyněmi z oddělení.
- Budete pracovat s odběratelskými a dodavatelskými fakturami, pokladními doklady ale i s interním účetnictvím.
- Čeká váš též daňová evidence a výkaznictví.
- Zpracování přiznání k DPH, KH, SH
- A především úzká spolupráce s dalšími odděleními firmy a s kolegy, které byste měl/a být schopný/á i směřovat a metodicky vést.
Požadujeme
- Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
- Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
- Znalost účetních standardů a souvisejících daňových zákonů
- Práce s PC, MS Office (MS Word, MS Excel)
- A ideálně budou výhodou i ambice a schopnost vést tým dvou dalších kolegů. Ty ale nejsou podmínkou
Nabízíme
- Stabilní zázemí silné české společnosti s tradicí
- Platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a znalostem
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Prémie
- Individuální bonusy
- Pružná pracovní doba / flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Stravenky
- Podporu v profesním vzdělávání
- Parkováni v areálu společnosti
- Teambuildingy
- Firemní akce
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Pavel Fiala Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Účetní v Uherském Hradišti a okolí (369)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice