Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Budete mít na starosti vedení chodu celé kanceláře
- Zastřešíte správu vozového parku
- Budete administrativní podporou HR manažerky a Finanční manažerky
- Zastřešíte správu vozového parku
- Budete mít na starosti Adhoc admin. úkoly, postaráte se o přípravu kávy atd.
Jaká odměna Vás čeká?
- Zaměstnání v prestižní farmaceutické společnosti s dobrým postavením na trhu
- Stabilní a přátelský kolektiv!
- vzdělávání, kurzy hrazené zaměstnavatelem
- Benefit karta
- Společné akce, teambuildingy
Jak by měl vypadat ideální kandidát/ka?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
- Zodpovědný přístup k práci
- Praxe v administrativě minimálně 1rok
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Karolína Rokosová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1596)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice