Pracovní nabídka
Pokud chceš být součástí fajn kolektivu a naučit se něco nového, pak je to příležitost právě pro Tebe.
Co vás čeká
- tisk bankovních výpisů a následný tisk objednávek z e-shopu dle zaplacených plateb
- vyřizování e-mailů
- řešení reklamací, storna nevyzvednutých objednávek
- fakturace velkoobchodních zakázek
- příprava balíků k expedici
- zastoupení v případě nepřítomnosti hlavního účetního
- převody mezi sklady (účtování převodek sklad POHODA)
- účtování bankovních výpisů (především e-shop- párování karet)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- ideálně znalost účetního systému POHODA a e-shopu SHOPTET
- komunikativní AJ (alespoň B1)
- zkušenost na obdobné pozici
Co vám můžeme nabídnout
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- káva zdarma
- flexibilní pracovní doba
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Eva Sloupová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Účetní v Praze a okolí (144)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice