Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz.
Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut.
Také u nás máte šanci vypracovat se z absolventa na profesionála v oboru. Že všechny naše požadavky? Nevadí, naučíme Vás to. Opravdu je důležitá chuť do práce a nadšení.
Pošlete nám svůj životopis. Ozveme se Vám zpět a pozveme Vás na informativní schůzku.
Pracovní náplň
- spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní
- koordinace online i offline marketingu
- zpracování marketingových požadavků od vedení firmy
- pravá ruka k naší obchoďačce Lucce
- spolupráce na organizaci obchodních akcí
- administrativní práce a obchodní korespondence, zpracování měsíčních reportů
Požadujeme
- komunikativní, příjemný na obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině
- tabulka v Excelu Vás nerozhodí, stejně tak základní práce s Google Workspace
- máte dobré organizační schopnosti, jste spolehlivý a efektivní
- znalost práce v účetním programu POHODA bereme jako výhodu
- základní znalost programu CANVA je také do plusu
- ochotný učit se novým věcem
- aktivní řidič – čekají Vás cesty po okolí
Nabízíme
- odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro * Vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu)
- stravenkový paušál
- firemní benefity (např. nákup nábytku se slevou, věrnostní program)
- firemní akce (např. vánoční večírek, firemní grilovačky)
- zaškolení a profesní rozvoj
- přátelský podporující kolektiv (kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle)
- zázemí stabilní rodinné firmy
- termín nástupu: dle dohody, možný ihned
- práce na HPP, plný úvazek
- pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
- místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně-venkov a okolí (1281)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice