Pracovní nabídka
Co Vás na pozici čeká?
- Postaráte se o pravidelnou komunikaci se zákazníky
- Aktivní účast na nastavování a optimalizaci logistických procesů
- Budete se podílet na strategickém plánování, vymýšlení nových způsobů
- Spolupráce s kolegy v oddělení logistiky
- Komunikace s kolegy napříč celou firmou
- Do budoucna možnost vést menší tým kolegů
Jak by měl vypadat Váš profil?
- Ukončené SŠ/VŠ
- Praxe na obdobné pozice v rámci logistiky výhodou
- Komunikativní znalost anglického jazyka (minimálně úroveň B1)
- Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word)
- Proaktivní přístup k řešení problémů a komunikaci jak interně do týmu, tak i externě směrem k partnerům
- Smysl pro detail
Jaká odměna Vás čeká?
- Zázemí silné nadnárodní společnosti
- Moderní kanceláře
- Přátelské pracovní prostředí, kde každý názor a nápad je důležitý a je možná jejich realizace
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- 13. plat
- Dovolená 5 týdnů
- Stravenky / Příspěvek na stravování
- Firemní vzdělávání (výuka angličtiny nebo němčiny přímo ve firmě)
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Žofia Mrázková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Logistik v Praze a okolí (1522)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice