Pracovní náplň
- Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy zaměstnanců
- Přijem víceměnových faktur v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků
- Tvorba účetní metodiky
- Roční vyúčtování daní a ELDP
- Komunikace s úřady, přihlášení zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění
- Reporting a práce s interním systémem
Požadujeme
- Min. SŠ ekonomického směru
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- Praxe se mzdovým programem
- Aktivní znalost MS Office
Nabízíme
- Zajímavou a různorodou práci.
- Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
- 25 dnů dovolené
- Kancelář v Brně
- Možnost home office
- Flexibilní pracovní dobu
- Místo výkonu práce: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Aneta Jarošová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní v Brně a okolí (22)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice