Pracovní náplň
- Remote vedení projektu
- Komunikace s managery v příslušné oblasti
- Administrativa spojená s komunikací s úřady
- Zajištění vývozních dokladů, logistika
- Občasné vyjetí do zahraničí
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost s vedením lidí, organizovanost a velmi dobrá komunikace
- Angličtina na pokročilé úrovni - slovem i písmem
- Znalost práce na PC
- Chuť se učit a posunovat
- ŘP B
Nabízíme
Na oplátku Vás čeká velmi zajímavá a dynamická práce, při které získáte mnoho cenných zkušeností.
Zašlete svoje CV a povíme si více!
- 5 týdnů dovolené
- Profesní růst a práce v zajímavém oboru
- Pružná pracovní doba
- Notebook a mobilní telefon
- Po zapracování možnost občasného Homeoffice
- Místo práce Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Veronika Malinská Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1152)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice