ID: 1867775
Aktualizováno
dnes
Pracovní nabídka
Co bude Vaší každodenní rutinou?
• Osobní asistentce manažerce oddělení
• Pravidelná práce s tabulkami (Excel, G-Tabulky)
• Prezentace v Power Point
• Příprava a kontrola podkladů pro finanční oddělení
• Péče o chod oddělení v době nepřítomnosti manažerky
• Doplňování zásob a marketingových materiálů), udržování pořádku ve společné kuchyňce, doplňování šanonů a materiálů pro obchodíky, scan, scart a další administrativa
• Tvorba brožur (vkládání informací do již připravených šablon) týkající se nemovitostí pro obchodníky, včetně překladu textu do anglického jazyka (s celým procese Vám napomůže skvělý kamarád Chat GPT)
• V případě dovolených i zástup na recepci - vítání hostů a uchazečů, usazení do zasedaček, péče o klienty
Co od nové kolegyně či kolegy očekáváme?
• 10 let praxe v obdobné pozici
• Počítačovou znalost, primárně v MS Office a G-Drive, Prokazatelné zkušenosti v Excelu
• Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
• Anglický jazyk min. základní znalost
• Proaktivní osobnost, který umí věc začít a zároveň dotáhnout do konce
•
Co Vám nabízíme?
• Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr u zaměstnavatele
• Pravidelný měsíční příjem s bonusem měsíčního osobního ohodnocení
• Pracovní doba 8 hodin s možností flexibilní pracovní docházky
• Vlastní pracovní místo včetně technického vybavení v krásné pražské lokalitě
• Přátelský a nápomocný tým kolegů a pravidelné teambuildingy několikrát do roka
• Celoroční školící program
• Zvýhodněné jazykové kurzy anglického, německého či italského jazyka
• Stravenky, lednice FreshPoint s firemní slevou, zvýhodněná Multisport karta a čerstvé ovoce na pracovišti
• Možnost využití dětského firemního koutku
Hledáte dlouhodobou spolupráci u firmy, která mezi své hodnoty řadí férovost, loajalitu a eleganci? Zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem.
Těšíme se, až se s Vámi setkáme u šálku dobé kávy či čaje u nás ve společnosti.
• Osobní asistentce manažerce oddělení
• Pravidelná práce s tabulkami (Excel, G-Tabulky)
• Prezentace v Power Point
• Příprava a kontrola podkladů pro finanční oddělení
• Péče o chod oddělení v době nepřítomnosti manažerky
• Doplňování zásob a marketingových materiálů), udržování pořádku ve společné kuchyňce, doplňování šanonů a materiálů pro obchodíky, scan, scart a další administrativa
• Tvorba brožur (vkládání informací do již připravených šablon) týkající se nemovitostí pro obchodníky, včetně překladu textu do anglického jazyka (s celým procese Vám napomůže skvělý kamarád Chat GPT)
• V případě dovolených i zástup na recepci - vítání hostů a uchazečů, usazení do zasedaček, péče o klienty
Co od nové kolegyně či kolegy očekáváme?
• 10 let praxe v obdobné pozici
• Počítačovou znalost, primárně v MS Office a G-Drive, Prokazatelné zkušenosti v Excelu
• Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
• Anglický jazyk min. základní znalost
• Proaktivní osobnost, který umí věc začít a zároveň dotáhnout do konce
•
Co Vám nabízíme?
• Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr u zaměstnavatele
• Pravidelný měsíční příjem s bonusem měsíčního osobního ohodnocení
• Pracovní doba 8 hodin s možností flexibilní pracovní docházky
• Vlastní pracovní místo včetně technického vybavení v krásné pražské lokalitě
• Přátelský a nápomocný tým kolegů a pravidelné teambuildingy několikrát do roka
• Celoroční školící program
• Zvýhodněné jazykové kurzy anglického, německého či italského jazyka
• Stravenky, lednice FreshPoint s firemní slevou, zvýhodněná Multisport karta a čerstvé ovoce na pracovišti
• Možnost využití dětského firemního koutku
Hledáte dlouhodobou spolupráci u firmy, která mezi své hodnoty řadí férovost, loajalitu a eleganci? Zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem.
Těšíme se, až se s Vámi setkáme u šálku dobé kávy či čaje u nás ve společnosti.
Kontakt - zadavatel pozice
Engel & Völkers Janáčkovo nábřeží 1101/23 Praha 5Odpovědná osoba: Radana Jandová Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.engelvoelkers.com/cs-cz…
Další volná místa práce v Praze a okolí (1696)
Praha
Personal Consult s.r.o.
40000 - 60000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Praha 1 QUADRIO
DELMART s.r.o.
27.400 - 30.000 Kč/měsíc
Praha
Fajn práce s.r.o.
26500 - 36500 Kč za měsíc
Celá ČR (okres Praha hl.m.)
Velaco4you s.r.o.
300 - 400 Kč za hodinu
Práce z domu
Částečný úvazek
Praha
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
165 - 210 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Praha
Karlínské gymnázium
20000 - 22000 Kč za měsíc
Praha
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice