Pracovní náplň
- Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti
- Příprava kávy, občerstvení, zajištění parkovacích míst a uvítání návštěv
- Organizace kancelářských potřeb a zasedacích místností
- Vedení evidence návštěv
- Práce s dokumenty a přizpůsobení se individuálním potřebám každého člena týmu
- Samostatná a plně zodpovědná organizace úkolů
- Zajištění komunikace s řemeslníky, poštou, a další různé úkoly
Požadujeme
- Zkušenost na obdobné pozici
- Český jazyk, AJ výhodou nikoliv podmínkou
- Praktické uvažování a selský rozum
- Schopnost vytvářet příjemné prostředí bez zmatků
- Proaktivní přístup, schopnost předvídat potřeby a řešit úkoly samostatně
- Psychická odolnost, pracovitost a spolehlivost
- Schopnost fungovat bez neustálého dohledu
Nabízíme
- Práce v centru Prahy v krásné historické budově
- Mzda: 35 000 až 45 000 Kč měsíčně
- Odměny: 2 platy navíc jako bonus v případě spokojenosti + předvánoční bonusy
- Místo výkonu práce Praha 1
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vladimíra Marková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Back Office v Praze a okolí (88)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice