Pracovní nabídka
Jste čerstvý absolvent ekonomie, ideálně se zaměřením na účetnictví, a hledáte svou první plnohodnotnou pracovní zkušenost? Nebo už máte základy a chcete své dovednosti dále rozvíjet? Pokud ano, pak hledáme právě Vás!
Co Vás čeká
- fakturace a kontrola vydaných faktur
- účtování dodavatelských faktur
- zpracování vnitřních dokladů a vyúčtování zaměstnanců
- příprava plateb a správa účetních zůstatků
- úzká spolupráce s kolegy napříč odděleními i komunikace s obchodními partnery
Co Vám nabídneme
- dlouhodobou spolupráci v přátelském a mladém týmu
- nástup možný ihned
- flexibilní pracovní dobu a po zaškolení možnost občasné práce z domova
- důkladné zaškolení do našich systémů a procesů
- příležitosti k dalšímu profesnímu rozvoji, školení a sebevzdělávání
- 30 dní placeného volna a další benefity na podporu work-life balance
- volitelný balíček benefitů v hodnotě 650 Kč měsíčně (Multisport karta, Kafeterie, životní nebo penzijní připojištění) a stravenkový paušál ve výši 116 Kč za odpracovaný den
- moderní kanceláře v centru Prahy
- firemní akce a občerstvení na pracovišti
Co od Vás očekáváme
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- základy podvojného účetnictví a orientaci v daňových zákonech
- znalost Excelu na základní úrovni
- zodpovědný a pečlivý přístup, orientaci na výsledky a ochotu učit se nové věci
Zbytek Vás rádi naučíme!
Jak se přihlásit
Pokud je účetnictví oblast, které se chcete věnovat a rádi byste to zkusili u nás, reagujte na tento inzerát! Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte se na nás obrátit.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Chounová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní, Absolvent v Praze a okolí (166)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice