ID: 1867341
Aktualizováno
před 3 dny
Pracovní nabídka
Jsme dynamická společnost s globálním působením a hledáme zkušeného Manažera nákupního oddělení a mezinárodních přeprav, který povede klíčové aktivity v oblasti nákupu a logistiky. Pokud máte strategické myšlení, zkušenosti s řízením mezinárodních přeprav a chcete se podílet na vývoji naší společnosti, jste ten pravý kandidát!
Co Vás čeká:
Co od Vás očekáváme:
Nabízíme:
Chcete být součástí týmu, který ovlivňuje klíčové procesy ve firmě a hraje zásadní roli ve strategii nákupu a logistiky? Zašlete nám svůj životopis a připojte se k nám!
Těšíme se na Vás!
Co Vás čeká:
- Tvorba a realizace nákupní strategie zaměřené na optimalizaci nákladů v oblasti importních a exportních přeprav.
- Vyjednávání smluv pro námořní, leteckou a pozemní dopravu s globálními i lokálními partnery.
- Vedení týmu v nákupním oddělení a nastavování efektivních procesů napříč skupinou.
- Optimalizace logistických toků a zajištění dostatečných přepravních kapacit pro import z Dálného a Středního východu.
- Spolupráce na mezinárodních projektech zaměřených na implementaci ERP, TMS a dalších systémů podporujících logistiku a nákup.
- Zodpovědnost za rozpočet a reporting přepravních nákladů vedení společnosti.
- Vyhledávání úspor a efektivnějších postupů v oblasti nákupu a logistiky.
Co od Vás očekáváme:
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti nákupu a řízení přeprav, ideálně v mezinárodním prostředí.
- Schopnost strategického vyjednávání a zkušenosti s nastavováním kontraktů s přepravními společnostmi.
- Zkušenosti s vedením týmu a efektivní komunikací napříč různými odděleními.
- Znalost ERP systémů (např. SAP) a dalších nástrojů pro řízení přeprav a nákupu.
- Proaktivní přístup, orientaci na cíl a schopnost samostatného rozhodování.
Nabízíme:
- Odpovědnou a strategickou roli s možností ovlivnit vývoj celé společnosti.
- Příležitost pracovat v mezinárodním týmu a podílet se na globálních projektech.
- Možnost profesního růstu a osobního rozvoje.
- Motivační finanční ohodnocení a široké zaměstnanecké benefity.
- Kancelář na Praze – východ
Chcete být součástí týmu, který ovlivňuje klíčové procesy ve firmě a hraje zásadní roli ve strategii nákupu a logistiky? Zašlete nám svůj životopis a připojte se k nám!
Těšíme se na Vás!
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSTART s.r.o.Odpovědná osoba: Dagmar Neuwirth Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: www.jobstart.cz
Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1671)
Praha
Policie České republiky
30070 - 34500 Kč za měsíc
Praha
Axial Personnel Agency, s.r.o.
12500 - 16000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Praha 1 QUADRIO
DELMART s.r.o.
27.400 - 30.000 Kč/měsíc
Praha 6
Axial Personnel Agency, s.r.o.
55000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Praha
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
165 - 210 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Praha
Karlínské gymnázium
20000 - 22000 Kč za měsíc
Praha
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice