Pracovní nabídka
job responsibilities:
- Lead the finance department and oversee the financial management of the company
- Forecasting, budgeting, and reporting for the parent company
- Preparing ad-hoc reports for company management
- Monitoring and analyzing costs, revenues, and other key performance indicators
- Ensuring compliance with legislation and accounting standards both internal and external
- Overseeing financial audits, tax, and other regulatory controls
- Collaborating with other departments – logistics, warehouse, sales, and marketing
- Managing annual inventory processes
who we are looking for
- University degree
- Minimum of 5 years of experience in a similar role or senior accounting position, ideally in an international environment
- Advanced knowledge of Czech accounting and tax regulations
- Excellent analytical skills and attention to detail
- Experience with some ERP system; MS Office (advanced Excel skills)
- Proficiency in English (daily communication across countries), proficiency in Czech
what we offer
- A stable position within an international group
- Opportunities for professional growth and further education
- Competitive salary package and company car
- Flexible working hours and the possibility of partial remote work
- A wide range of corporate benefits (meal allowance, pension plan, company product discounts)
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Accountant, Finance Manager v Praze a okolí (3)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice