Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380 Brno

  • Plat: 26000 - 40000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Brno (okres Brno-město)
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Jobs Contact Personal, s.r.o.,
  • Odpovědná osoba: Dominika Jechová
ID: 1866356 Aktualizováno včera

Dog-friendly office v centru Brna hledá dalšího člena do týmu!

Jsme firmou, která se již 10 let zabývá provozem systému na sledování vozidel pomocí GPS a vytváření knihy jízd.

Hledáme kolegu/kolegyni, který se bude zabývat administrativní činností pro vedení společnosti a obchodního oddělení, zároveň však pomáhat i s péčí o naše zákazníky.

Neváhej nám poslat svůj životopis, ať se můžeme vidět osobně!

Pracovní náplň

  • Výpomoc s administrativní činností vedení firmy, obchodníkům a fakturantce, příprava a doplňování jednoduchých kalkulací, plnění informací do interních systémů a webových stránek, kontrola brigádníků.
  • Výpomoc s chodem kanceláře, například drobné nákupy.
  • Telefonická i e-mailová komunikace a péče o zákazníky, základní technická podpora
  • Spolupráce a koordinace všech stran zapojenými do řešení složitějších požadavků

Požadujeme

  • Výborná znalost práce s počítačem
  • Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
  • Dobré komunikační schopnosti a dobrou znalost českého jazyka
  • Znalost angličtiny na úrovni čtení
  • Příjemné a asertivní vystupování
  • Odolnost proti stresu
  • Rychlé učení nových věcí a aplikací
  • Řidičský průkaz sk. B – výhodou

Nabízíme

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Dog-friendly office
  • Individuální rozvržení pracovní doby
  • Firemní telefon, notebook
  • Dobrý a stabilní kolektiv
  • Občerstvení na pracovišti
  • Telefon s 30 GB dat měsíčně
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Práce z kanceláře v centru Brna

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt - zadavatel pozice

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.