Pracovní náplň
Hlavní odpovědnosti:
- administrativní podpora obchodního ředitele
- práce se zadávací dokumentací tendrů
- komunikace mezi zákazníky a týmem společnosti (logistika, R&D)
- spolupráce na marketingových aktivitách společnosti
- příprava účasti na veletrzích a odborných konferencích
- pravidelné služební cesty do Německa (obvykle jednou měsíčně)
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického nebo ekonomického směru
- NJ na úrovni min. C1
- AJ na úrovni min. B1
- schopnost číst a porozumět technické dokumentaci
- dobré komunikační schopnosti
- schopnost porozumět textu zadávací dokumentace v německém jazyce
- organizační schopnosti
- důkladnost a smysl pro detail
- schopnost cestovat - pravidelné služební cesty do Německa (jednou měsíčně)
- předchozí zkušenosti s veřejnými zakázkami jsou výhodou
- ŘP sk. B - aktivní řidič
Nabízíme
- zajímavou a rozmanitou práci v malém kolektivu úspěšné firmy
- flexibilní pracovní režim
- služební auto I k soukromým účelům
- podporu firmy v dalším odborném růstu
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email.
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Administrativní podpora v Praze západ a okolí (62)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice