ID: 1865367
Aktualizováno
minulý měsíc
Pracovní náplň
Jste organizační typ, který má přirozený talent pečovat o detaily a rádi se staráte o chod kanceláře? Těšilo by Vás být „duší“ firmy a realizovat se v podpoře vedení společnosti?
Pro renomovanou společnost s více než 120 lety tradice, která má širokou síť poboček a skladů pro stavební a technická zařízení hledáme energického a spolehlivého člověka na pozice Asistent/ka pro vedení společnosti.
Pracovní prostředí je dynamické, přátelské a zaměřené na týmovou spolupráci, kde má každý zaměstnanec možnost růstu a rozvoje. Stanete se součástí respektované firmy a podpoříte vedení ve zlepšování procesů a každodenního chodu společnosti.
Pro renomovanou společnost s více než 120 lety tradice, která má širokou síť poboček a skladů pro stavební a technická zařízení hledáme energického a spolehlivého člověka na pozice Asistent/ka pro vedení společnosti.
Pracovní prostředí je dynamické, přátelské a zaměřené na týmovou spolupráci, kde má každý zaměstnanec možnost růstu a rozvoje. Stanete se součástí respektované firmy a podpoříte vedení ve zlepšování procesů a každodenního chodu společnosti.
- Podpora vedení společnosti v administrativních a organizačních záležitostech
- Péče o návštěvy a obchodní partnery
- Spolupráce s asistentkou na částečný úvazek
- Zpracování reportů a příprava prezentací pro obchodní partnery
- Organizace a správa kalendářů vedení společnosti
- Zajišťování interní a externí pošty
- Monitoring obsazenosti zasedacích místností
- Organizace firemních akcí 4-5x ročně ve spolupráci s dodavateli a marketingovým oddělením
Požadujeme
- Praxi na obdobné pozici
- Komunikativní znalost německého jazyka
- Velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Zkušenost s nakládáním s citlivými informacemi a vysokou úroveň důvěryhodnosti
Nabízíme
- Flexibilní pracovní dobu
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr (HPP) ve firmě s dlouholetou tradicí
- Příspěvky na stravování a další firemní benefity (např. roční příspěvek v Cafeterii Benefit Plus)
- Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
- Placené volno mezi Vánoci a Novým rokem
- Zaměstnanecké slevy na produkty společnosti a výhodné tarify pro rodinné příslušníky
- Podporující tým a příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích
Kontakt - zadavatel pozice
Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2
Nabídka je zařazena v sekci:
Asistent,
Asistent Praha,
Administrativní pracovník,
Administrativní pracovník Praha,
Recepční,
Referent
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1564)
Praha
Bushman s.r.o.
25000 - 31000 Kč za měsíc
Praha 5
Engel & Völkers
35000 - 80000 Kč za měsíc
Praha 1 - Hradčany
UNIJOB s.r.o.
160 - 180 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Čestlice (okres Praha hl.m.)
JOBSYSTEM s.r.o.
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
35000 - 38000 Kč za měsíc
před 3 dny
Praha
Fajn práce s.r.o.
45000 - 55000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice