Máte zkušenosti v nákupu výrobního prostředí a zájem vést celý nákup na globální bázi od dojednání základních obchodů, dílčí nákupy, zakázkové centrum apod ?
Po téměř 10 letech obsazujeme pozici vedoucího strategického nákupu, který se rozhodl posunout jinam od ledna 2025.
Pracovní náplň
Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.
Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.
Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.
Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.
Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.
Účastní se meetingů a jednání.
Podílí se na projektech a projektovém řízení
Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů
Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.
Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.
Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.
Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.
Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.
Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.
Účastní se meetingů a jednání.
Podílí se na projektech a projektovém řízení
Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů
Požadujeme
Angličtina na komunikativní úrovni je nutnost, tak jako ochota cestovat, jelikož většina dodavatelů je ze zahraničí (cesty nejsou pravidelné, ale v rámci roku se jich pár naskytne (dodavatelé převážně v Německu, ale i Korea, Indie či Vietnam)
Práce s PC: MS Office uživatelsky – Word, Excel, Power Point, Outlook, znalost systému Navision výhodou, Internet
ŘP sk. B
znalost normy a požadavků ISO 9001:2000
Manažerské schopnosti, organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, chuť a aktivní snaha se neustále vzdělávat
Aktivní přístup člověka žijícího v prostředí nákupu.
Nabízíme
PP na dobu neurčitou
Mzda: 55-60 000 Kč hrubého
Místo bez podřízených, běžné nákup provádí pracovnice zakázkového centra (materiáloví disponenti), nicméně je zde možnost růstu na pozici ředitele nákup, což je správa oddělení zakázkového a logistiky, každé z oddělení má své vedoucí, jde tedy spíše o dohled.
Služební mobil a notebook, sl. vůz pro sl.účely k dispozici, sl. vůz i pro souk. účely až na pozici ředitele
Kontakt - zadavatel pozice
FreeCon s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Jiří Miča Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Dělnická 363/12
Proboštov
417 12
Další volná místa práce v Mladé Boleslavi a okolí (783)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice