Máte zkušenosti v nákupu výrobního prostředí a zájem vést celý nákup na globální bázi od dojednání základních obchodů, dílčí nákupy, zakázkové centrum apod ?
Po téměř 10 letech obsazujeme pozici vedoucího strategického nákupu, který se rozhodl posunout jinam od ledna 2025.
Pracovní náplň
Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.
Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.
Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.
Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.
Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.
Účastní se meetingů a jednání.
Podílí se na projektech a projektovém řízení
Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů
Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.
Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.
Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.
Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.
Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.
Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.
Účastní se meetingů a jednání.
Podílí se na projektech a projektovém řízení
Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů
Požadujeme
Praxe v oblasti nákupu ve výrobním prostředí min. 2 roky.
Angličtina na komunikativní úrovni je nutnost, tak jako ochota cestovat, jelikož většina dodavatelů je ze zahraničí (cesty nejsou pravidelné, ale v rámci roku se jich pár naskytne (dodavatelé převážně v Německu, ale i Korea, Indie či Vietnam)
Práce s PC: MS Office uživatelsky – Word, Excel, Power Point, Outlook, znalost systému Navision výhodou, Internet
ŘP sk. B
znalost normy a požadavků ISO 9001:2000
Manažerské schopnosti, organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, chuť a aktivní snaha se neustále vzdělávat
Aktivní přístup člověka žijícího v prostředí nákupu.
Nabízíme
PP na dobu neurčitou
Mzda: 55-60 000 Kč hrubého
Místo bez podřízených, běžné nákup provádí pracovnice zakázkového centra (materiáloví disponenti), nicméně je zde možnost růstu na pozici ředitele nákup, což je správa oddělení zakázkového a logistiky, každé z oddělení má své vedoucí, jde tedy spíše o dohled.
Služební mobil a notebook, sl. vůz pro sl.účely k dispozici, sl. vůz i pro souk. účely až na pozici ředitele
Kontakt - zadavatel pozice
FreeCon s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Jiří Miča Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Dělnická 363/12
Proboštov
417 12
Další volná místa práce v Jičíně a okolí (790)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice