Pracovní náplň
Zajišťování přepravy pro skupiny osob.
Vytváření smluv a zodpovídání dotazů klientů.
Správa cestovních dokladů a storno úkonů.
Fakturace a sledování plateb od klientů.
Práce s rezervačním systémem Amadeus
Požadujeme
Relevantní pracovní zkušenosti v oblasti cestovního ruchu a zákaznického servisu.
Pokročilou angličtinu pro komunikaci s klienty.
Základní znalost MS Office a systému Amadeus.
Nabízíme
13. plat
Pracovní dobu pondělí – pátek, volné víkendy.
Flexibilní pracovní dobu podle dohody v týmu (PO - PÁ mezi 8:00 – 18:00).
25 dní dovolené a sick days.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na sport, kulturu a volný čas.
Kancelář v centru Prahy (metro Muzeum/Hlavní nádraží/Můstek).
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Daniela Andaházyová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1657)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice