Umíte pracovat s Excelem a Wordem? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o, a na trhu práce jsme již 32 let a pro naši divizi ostrahy majetku a osob hledáme nového/vou kolegu/gyni na pozici Administrativní pracovníka/ce dohledového centra.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až pátek zkrácený úvazek od 7:00 do 13:00 hod.
Kde budete pracovat? Jakuba Obrovského 1389/1b, Brno
Pro koho je místo vhodné? Pro osoby se zdravotním postižením
Pracovní náplň
Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
Skenování dokladů, administrativní práce
Požadujeme
Výbornou znalost českého jazyka, Wordu a Excelu
Znalost práce s PC a internetu
Čistý výpis z rejstříku trestů
Nabízíme
Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme
Kontakt - zadavatel pozice
OLMAN SERVICE s. r. o.Odpovědná osoba: Lada Doné Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://olman.cz
Adresa:
J. Obrovského 1389/1b
Brno
635 00
Co o sobě říká společnost OLMAN SERVICE s. r. o.?
Firma OLMAN SERVICE s.r.o. zabývající se komplexními službami v oblasti správy nemovitostí a ostrahy objektů.
- stabilní a stále rozvíjející se společnost
- 30 let na trhu
- působíme ve více než 35 městech ČR
- nabízíme práci na HPP/DPP
- nabízíme zaměstnanecké benefity
- pracovní příležitost pro osoby se zdravotním omezením (OZP, OZZ)
Bližší informace na našem webu: www.olman.cz a seznam pracovní příležitostí v sekci Volná místa.
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Brně a okolí (1333)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice