Máte praxi v zákaznickém servisu a rádi byste pečovali o stávající zákazníky? Vyhovuje Vám práce na zkrácený úvazek 20 h týdně s flexibilně rozloženou pracovní dobou?
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem hygienických pomůcek, hledáme novou posilu do kanceláře na Praze 8!
Pracovní náplň
Zpracovávání objednávek, kontrola a případná upřesnění se zákazníky – zejména telefonická komunikace
Podpora obchodních zástupců a oddělení zákaznického servisu
Požadujeme
Alespoň SŠ vzdělání
Uživatelskou znalost práce na počítači
Komunikativnost a příjemné vystupování
Znalost AJ výhodou
Nabízíme
Spolupráci na zkrácený hlavní pracovní poměr v rozsahu 20 h týdně (směny si volíte v čase 8-15:00)
Příležitost po čase přejít na plný úvazek v rozsahu 40 h týdně
Stravenkový paušál
Týden volna navíc
Pracoviště s výbornou dopravní dostupností (Praha 8)
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Mariia Brynych Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1565)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice