4fin better together, společnost jejímž symbolem je profesionální majetkové poradentství, přijme šikovného kolegu či kolegyni na pracovní pozici obchodně administrativní pracovník
Sídlíme přímo v centru Brna, kde máme perfektní zázemí příjemných nových kanceláří, kde po zapracování bude jedna i jenom TVOJE :)
Pokud chcete pracovat v týmu, kde se vzájemně podporujeme a inspirujeme, tak se nám neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání. Budeme se těšit.
Pracovní náplň
- komunikace se stávajícími i novými klienty
- individuální řešení, která přesně odpovídají potřebám našich klientů
- budování dlouhodobých vztahů s klienty a péče o jejich finanční majetek
- jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami apod.
- pravidelná aktualizace klientského portfolia
- práce na OSVČ, což Vám poskytuje svobodu a flexibilitu v práci
Požadujeme
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
- výborné komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat s klienty i kolegy
- analytické myšlení: Schopnost analyzovat finanční situace a navrhovat efektivní strategie
- motivace: osobní rozvoj a aktivní hledání nových příležitostí
- týmový duch: schopnost pracovat v kolektivu
- flexibilita: přizpůsobit se různým situacím a požadavkům klientů
- zodpovědnost: nést odpovědnost za své rozhodnutí a jednání
Nabízíme
- flexibilní pracovní doba: po zapracování budete mít možnost svobodného plánování pracovní doby
- plnohodnotné, kompletní zaučení a podpora od vedoucího
- kanceláře v centru Brna
- odměna podle výkonu: možnost ovlivnit si svůj příjem v závislosti na vynaloženém úsilí a aktivitě
- motivační benefity: v oblasti vzdělávání, firemních akcí a dalších odměn (např. luxusní dovolené v zahraničí, apod...)
- individuální rozvoj: možnost osobního a profesního růstu a podpora ve vzdělávání
- možnost poskytovat skutečnou hodnotu klientům a mít pozitivní dopad na jejich finanční situaci.
- kariérní růst v rámci společnosti
- lokalita: Brno
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: finanční porace, finanční specialista, finance, práce v oblasti financí, bankéř, práce v pojišťovně, makléř, obchodník, práce finance Brno, finanční konzultant, práce obchod Brno,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce v Brně a okolí (1314)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice