Pracovní náplň
- nábor nových zaměstnanců
- zabezpečení personální agendy spojené s nástupem, průběhem a skončením pracovního poměru
- komunikace se současnými zaměstnanci a spolupráce na vytváření firemní kultury a firemního prostředí
- zavedení a nastavení HR procesů
- ve spolupráci s vedením společnosti nastavení interních pravidel, principů odměňování apod.
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- pracovní zkušenosti z obdobné pozice
- orientace v pracovněprávní legislativě
- znalost práce s MS Office
- znalost AJ nebo NJ výhodou
Nabízíme
- možnost práce na homeoffice dle domluvy
- zázemí české společnosti u které budete nastavovat personální procesy
- možnost dalšího vzdělávání
- bonusy a prémie ke mzdě
- dotované stravování
- služební telefon a notebook
- benefitové programy
- příspěvky na volný čas
- firemní akce a další...
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Jakub Kovařík Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Personalista v Prostějově a okolí (553)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice