Pracovní nabídka
popis práce
- kompletní účetní agenda firem ve skupině
- uzávěrkové práce, inventarizace účtů, příprava na audit
- účtování majetku – dlouhodobý a oběžný
- zpracování faktur vydaných i přijatých
- zpracování daní – DPPO, DPH, ekologická daň, silniční daň
- párování sald (SAP)
- zpracování cestovních příkazů
- spolupráce se mzdovou účtárnou
- vedení pokladny
- podpora a další činnosti dle pokynů vedoucího účtárny
- spolupráci na projektech vedoucích k modernizaci účtárny
co vám nabídneme
- zázemí stabilní společnosti s jedinečným produktem
- flexibilita (částečně flexibilní pracovní doba a možnost home office)
- motivující mzdové ohodnocení včetně bonusového systému
- zkrácený pracovní týden (37,5 hodiny/týden)
- 5 týdnů dovolené
- kafeterie 4 % ze mzdy - lze použít na příspěvek do penzijního fondu až do výše 4 % nebo na program „Benefit Plus“
- body z programu Benefit Plus lze uplatnit na nákup zboží a služeb z oblasti zdraví (např. v lékárnách), na cestování (zájezdy atd.), kulturu, sport, vzdělávání, nákup knih a další
- vynikající snídaně a obědy v jídelně v areálu firmy za skvělé ceny (možnost polední menu ZDARMA)
- zvýhodněné jazykové kurzy
- speciální nabídky tarifu Vodafone
- odměny za pracovní výročí
- pravidelné firemní akce
- příjemnou dojezdovou vzdálenost z Prahy (cca 20 minut autobusem z Kobylis)
co od vás očekáváme
- praxe v účetnictví min. 3 až 5 let, případně absolvent VŠ oboru účetnictví + kratší praxe
- velmi dobré znalosti práce na PC, zkušenost práce s účetním SW
- alespoň mírně pokročilou znalost anglického jazyka
- pokročilá úroveň komunikačních dovedností, řízení výkonu, samostatnost, zodpovědnost
- ochota spolupráce na projektech
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Absolvent v Praze východ a okolí (136)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice