ID: 1863075
Aktualizováno
před 3 dny
Pracovní náplň
Zodpovědnost za kompletní personální agendu - od zpracování mezd pro cca 60 kmenových zaměstnanců - po vedení agendy pracovně právních legislativních dokumentů (pracovní smlouvy, výpovědi, dohody). Nedílnou součástí je komunikace s úřady jako je OSSZ, zdravotními pojišťovnami adl..
Požadujeme
Ukončené SŠ vzdělání, praxe ve zpracování mezd pro velkou organizaci podmínkou, znalosti pracovně právní legislativy, zájem o obor a ochota dál na sobě pracovat. Znalosti práce na PC - uživatelsky MS Office; mzdy se zpracovávají v programu Helios. Hledá se někdo pečlivý, precizní a komunikativní, kdo převezme kompletní personální agendu cca 60ti zaměstnanců zahraniční výrobní společnosti. ŘP B.
Vhodné pro ženy i muže.
Vhodné pro ženy i muže.
Nabízíme
Velmi pestrá a zajímavá práce ve firmě s rodinným zázemím a přátelským kolektivem. Možnost občasné práce z domu. Tato pracovní nabídka je vhodná i pro maminky po RD, kterým zaměstnavatel může nabídnout 6ti hodinový úvazek. Zájemci o plný pracovní úvazek tím samozřejmě nejsou vylučováni. Mzda se odvíjí od dosavadních zkušeností a získané praxe. Dále se nabízí stravné, příspěvek na dopravu a prémie. Nástup podle Vašich možností.
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Kloučková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
ul. 17. listopadu 400
Pardubice
530 02
Nabídka je zařazena v sekci:
Přivýdělek k mateřské/rodičovské dovolené,
Účetní,
Účetní Pardubice,
Mzdová účetní,
Mzdová účetní Pardubice,
Personalista,
Daňový poradce,
Fakturant,
Náborář,
Personalista - junior,
Personalista - specialista procesů,
Personalista - specialista tréninku,
Personalista senior,
Personální konzultant
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Mzdová účetní, Personalista v Pardubicích a okolí (1)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice