ID: 1863039
Aktualizováno
před týdnem
Pracovní náplň
- Správa přidělených komerčních nemovitostí, včetně přípravy a správy dokumentace, administrace nájemních smluv a komunikace s nájemci.
- Koordinace vztahů s dodavateli a kontrola technického a estetického stavu budov.
- Optimalizace nákladů spojených s provozem nemovitostí a pravidelný reporting klientům (měsíční, kvartální, roční).
- Vyúčtování provozních nákladů, komunikace výsledků s nájemci a monitoring pojistných událostí.
- Provádění dalších ad hoc činností.
Požadujeme
- Min. 2 roky zkušeností s řízením nemovitostí nebo na obdobné pozici.
- Dobrá znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem).
- Znalost MS Office, zejména Excel a Word.
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit konfliktní situace.
- Výborné komunikační a organizační dovednosti.
Nabízíme
- Různorodou práci v dynamickém mezinárodním týmu.
- Moderní pracovní prostředí v centru Prahy.
- Možnost osobního rozvoje.
- Firemní benefity.
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce v Praze a okolí (1668)
Praha
Axial Personnel Agency, s.r.o.
12500 - 16000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Praha
IQservis.cz, s.r.o.
30000 - 100000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
38000 - 42000 Kč za měsíc
Praha
Karlínské gymnázium
20000 - 22000 Kč za měsíc
Praha
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice