ID: 1862890
Aktualizováno
před 4 dny
Pracovní náplň
Jsme malá česká firma a pohybujeme se v oblasti IT nejen v Čechách, ale také v Rakousku. Hledáme zkušené kolegy, kteří s námi budou chtít dlouhodobě spolupracovat a zároveň přispějí svými zkušenostmi v oblasti financí a daňového účetnictví. Nabízíme HPP na zkrácený úvazek, který v budoucnu neplánujeme navýšit na plný, proto je pozice vhodná pro kandidáty, kteří hledají dlouhodobou spolupráci na zkrácený úvazek a baví je spíše rutinní práce.
U nás získáte práci v přátelském kolektivnu s možností flexibilní pracovní doby a práce z domu + další finanční benefity.
Co Vás na této pozici čeká?
Co od Vás požadujeme?
Chcete se přidat do našeho týmu? Tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis ještě dnes. Těším se na Vás!
U nás získáte práci v přátelském kolektivnu s možností flexibilní pracovní doby a práce z domu + další finanční benefity.
Co Vás na této pozici čeká?
- úzká spolupráce s externími účetními firmami (v ČR i Rakousku)
- příprava mzdových podkladů a koordinace výplat
- příprava výpočtů nákladů na mzdy, prognóz a kontrolní reporting
- zpracování faktur AP/AR a asistence při účetních závěrkách
- podpora tvorby finančních zpráv, analýz, prognóz a plánování budgetu
- příprava statických zpráv, správ o majetku a dalších
- komunikace s dodavateli, úřady a bankami
- drobná HR administrativa a správa archivu
Co od Vás požadujeme?
- zkušenosti s výše uvedenými úkoly
- úroveň znalosti MS Excel pro efektivní práci s finančními daty
- znalost angličtiny na komunikativní úrovni (němčina výhodou)
- časovou flexibilitu, samostatnost, proaktivní přístup
Chcete se přidat do našeho týmu? Tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis ještě dnes. Těším se na Vás!
Požadujeme
- znalost daňového zákona a základní orientace v pracovněprávní legislativě
- zkušenosti s přípravou mzdových podkladů a komunikace s ext. účetní
- zkušenosti s prací s daty a tvorbou finančních analýz v MS Excelu
- zkušenost se zpracováním přijatých a vydaných faktur
- komunikativní znalost AJ podmínkou (NJ výhodou)
- MS Excel na pokročilé úrovni pro efektivní zpracování a analýzu finančních dat
- schopnost pracovat z domu, samostatnost, preciznost, proaktivita
- zájem o dlouhodobou spolupráci pouze na částečný úvazek
Nabízíme
- dlouhodobá spolupráce na zkr. úvazek (cca 20h/týdně)
- kancelář s dobrou dostupností ve středu Brna
- flexibilní pracovní doba a možností pracovat z domu téměř kdykoliv
- 25 dní dovolené
- 3 sick days
- stravenkový paušál
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci:
Finanční účetní,
Finanční účetní Brno,
Účetní,
Účetní Brno,
Finanční analytik,
Finanční asistent,
Finanční kontrolor,
Finanční manager,
Finanční poradce,
Firemní bankéř
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní v Brně a okolí (14)
aktivní nabídka
Brno (okres Brno-město)
Grafton Recruitment s.r.o.
45000 Kč za měsíc
Brno (okres Brno-město)
OLMAN SERVICE s. r. o.
45000 Kč za měsíc
Brno-město
Jobs Contact Personal, s.r.o.
20000 - 35000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
aktivní nabídka
Jihomoravský (okres Brno-město)
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
aktivní nabídka
Jihomoravský (okres Brno-město)
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
před 3 dny
Břeclav
Fosfa a.s.
32000 - 42000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
aktivní nabídka
Velké Bílovice (okres Břeclav)
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice