Pracovní nabídka
náplň práce
- administrativní a organizační podpora ředitele nákupu (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
- samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
- telefonická a emailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
- sestavování a správa pravidelných reportů
- práce s interními systémy
- koordinace plánů školení nově nastupujících kolegů z oddělení
- celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy
co vám nabídneme
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- MultiSport kartu
- možnost využití home office
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
co od vás očekáváme
- pracovní zkušenost na obdobné pozici (zkušenost v korporátním prostředí výhodou)
- znalost německého jazyka na úrovni min. B1 - denní komunikace se zahraničím (mail, telefon)
- dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
- reprezentativní vystupování
- proaktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost a pečlivost
- organizační a komunikační schopnosti a dovednosti, časová flexibilita
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, neváhejte mi zaslat svůj životopis. Jakmile jej prostuduji, budu Vás kontaktovat a vše společně probereme.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budu se na Vás těšit
Kristýna Karásková
T: zobrazit tel. číslo
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Asistentka ředitele v Praze a okolí (84)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice