Pracovní náplň
- Náplní práce bude vedení kompletního účetnictví:
- Přijem víceměnových faktury v dolarech a eurech, včetně CLO, DPH a dalších poplatků.
- Tvorba účetní metodiky.
- Měsíční kontroly správnosti účtování.
- Měsíční závěrky, podklady pro měsíční reporting.
- Aktivní komunikace, zefektivnění procesů.
Požadujeme
- Zkušenost na obdobné pozici alespoň 3 roky,
- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- Komunikační schopnosti na vyšší úrovni, profesionální vystupování.
- Proaktivita, organizační schopnosti, samostatnost, rozhodnost.
- pokročilá znalost práce s MS Excel.
Nabízíme
- Zajímavou a různorodou práci.
- Přátelské prostředí firmy, kde se všichni známe.
- 25 dnů dovolené.
- Kancelář v Brně, možnost home office, flexibilní pracovní dobu.
- Možnost dalšího vzdělávání.
- a další benefity.
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Nikol Rosendorfová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Účetní v Brně a okolí (1294)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice